Muanyagajto-ablakonline.hu weboldalán Cookie-kat használunk annak érdekében, hogy megkönnyítsük Neked az oldal használatát és releváns információkat jeleníthessünk meg. Felhívjuk szíves figyelmed, hogy az oldal további használata a Cookie-k használatára vonatkozó beleegyezést jelenti. Amennyiben termékekkel a kosarában elhagyod az oldalunkat, a rendszer 12 órán belül egy email üzenetet küldhet a részedre, amely után az adataid maximum 15 napon belül törlésre kerülnek! Adatvédelmi tájékoztatónkat ITT találod.
Menü
hu

Gyakran ismételt kérdések

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Várható szállítási idő 2-15 munkanap között alakul hozzávetőlegesen.

A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat.

Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?

A rendelés leadásakor mindenképpen olyan email címet adj meg amit használsz, mert megrendelést követően rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott e-mail címre az utaláshoz szükséges adatokat.

A kiszállítás előtt​ minden esetben egy​ e-mail​ , sms formájában​ értesítü​n​k.

Több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg?

Amennyiben a termék rendelés időpontja egy időpontban történik, akkor igen.  Amennyiben több cég szállítja az Ön által kiválasztott terméket, akkor külön szállító cég fogja szállítani. Ez esetben sem növekednek a szállítási költségei.  Amennyiben valamelyik termék nincs a raktárunkban, annak beérkezése után szállítjuk a teljes megrendelést.

Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?

Átvétel előtt minden esetben győződj meg a csomag sértetlenségéről!

Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át.

Ezt követően Te vagy a felelős a megrendelt termékekért.

Mi történik, ha nem talál otthon a futár?

Futárszolgálat fogja kézbesíteni, ami előtt értesítőt küldenek ki, hogy várható a következő nap a kiszállítás. A szállítás napján egy 3 órás időintervallumban is értesít a várható érkezésről. 

Ha előre tudod, hogy a szállitás napján nem fogsz a szállítási címen  tartózkodni, kérünk jelezd a futárnak előre. 

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a következő munkanapon újra megpróbálja kézbesíteni a csomagot a futár, viszont ebben az esetben a díjmentes szállítást nem minden esetben tudjuk biztosítani, mert más partner fogja szállítani a megrendelt termékeket. Ha a második kézbesítési kísérlet is sikertelen, abban az esetben visszaérkezik raktárunkba a csomag és a rendelést automatikusan töröljük és a fennálló szállítási díj kiszámlázásra kerül a szállítás szolgáltatás teljesítése miatt. 
 

Miért nem tudom leadni a rendelést?

Ellenőrizd le, hogy helyesen vannak-e kitöltve a számlázási/szállítási adatok, az email címnél nem-e maradt egy szóköz.

Ellenőrizd, hogy választottál-e szállítási és fizetési módot is.