Gyakran ismételt kérdések
Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Várható szállítási idő 2-15 munkanap között alakul hozzávetőlegesen.
A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
A rendelés leadásakor mindenképpen olyan email címet adj meg amit használsz, mert megrendelést követően rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott e-mail címre az utaláshoz szükséges adatokat.
A kiszállítás előtt minden esetben egy e-mail , sms formájában értesítünk.
Több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg?
Amennyiben a termék rendelés időpontja egy időpontban történik, akkor igen. Amennyiben több cég szállítja az Ön által kiválasztott terméket, akkor külön szállító cég fogja szállítani. Ez esetben sem növekednek a szállítási költségei. Amennyiben valamelyik termék nincs a raktárunkban, annak beérkezése után szállítjuk a teljes megrendelést.
Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?
Átvétel előtt minden esetben győződj meg a csomag sértetlenségéről!
Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át.
Ezt követően Te vagy a felelős a megrendelt termékekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Futárszolgálat fogja kézbesíteni, ami előtt értesítőt küldenek ki, hogy várható a következő nap a kiszállítás. A szállítás napján egy 3 órás időintervallumban is értesít a várható érkezésről.
Ha előre tudod, hogy a szállitás napján nem fogsz a szállítási címen tartózkodni, kérünk jelezd a futárnak előre.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a következő munkanapon újra megpróbálja kézbesíteni a csomagot a futár, viszont ebben az esetben a díjmentes szállítást nem minden esetben tudjuk biztosítani, mert más partner fogja szállítani a megrendelt termékeket. Ha a második kézbesítési kísérlet is sikertelen, abban az esetben visszaérkezik raktárunkba a csomag és a rendelést automatikusan töröljük és a fennálló szállítási díj kiszámlázásra kerül a szállítás szolgáltatás teljesítése miatt.
Miért nem tudom leadni a rendelést?
Ellenőrizd le, hogy helyesen vannak-e kitöltve a számlázási/szállítási adatok, az email címnél nem-e maradt egy szóköz.
Ellenőrizd, hogy választottál-e szállítási és fizetési módot is.